ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ

16.03.2020 г.

Графика – що е то? Графични редактори.


 

17.03.2020 г.

Работа с графичен редактор. Лента с инструменти. Работно поле. Цветова палитра

 

21.04.2020 г.

Изработване на поздравителна картичка.

22.04.2020 г.

Работа с MS Paint. Завъртане и обръщане. Фигури със запълванеконтур на фигура.

 

23.04.2020 г.

Paint 3D Създаване на рисунка по собствен проект с използване на всички изучени инструменти.

24.04.2020 г.

Работа с MS Paint. Създаване на рисунка по собствен проект с използване на всички изучени инструменти

27.04.2020 г.

Що е то „Браузър“? Интернет. История на мрежата. Авторско право и лицензно право – общи сведения.

 

28.04.2020 г.

Комуникация в реално време- начин и средства за общуване, използвайки мобилен телефон, Voice Over IP (например Skype) електронна поща или чат.

 

 

29.04.2020 г.

Безопасен интернет. Кибертормоз.

 

 

30.04.2020 г.

Правила за общуване в социалните мрежи и безопасна работа в Интернет.

 

 

04.05.2020 г.

Използване на търсачки и търсене на информация онлайн.

 

Във връзка с патронният празник на нашето училище потърси  информация онлайн – „Живот и дело на Гоце Делчев“ използвайки търсачката- Google Chrome.

05.05.2020 г.

Изтегляне и съхраняване на файлове от Интернет.

Изтегляне и съхраняване на файлове от Интернет

07.05.2020 г.

Търсене и съхраняване на информация онлайн –практическо занятие.

 

11-05.2020г.

Добавяне на изображение към текст. Създаване на седмично меню – „ Зравословно хранене.“

 

 

 

12.05.2020г.

Децата в дигиталния свят. Цифрови технологии-влияние върху нашето здраве

 

Как да седим правилно пред компютъра

 

18.05.2020 г.

Моята приказка – Умея да работя с текст и графика при решаване на поставените задачи.

 

 

19.05.2020 г.

Моята приказка – Умея да работя с текст и графика при решаване на поставените задачи.

 

 

 

 

21.05.2020 г.

Създаване на проект- интегриран документ. Изготвяне на творчески продукти

КИРИЛ И МЕТОДИЙ

 

 

 

26.05.2020 г.

Моят компютърен проект

 

 

28.05.2020 г.

Моят компютърен проект