Първи подробности за историята и геймплея на Call of Duty: Ghosts .

шутърът от първо лице (FPS) Call of Duty: Ghosts е базиран на съвсем нов енджин, който според официалната информация гарантира видео представяне със стабилни 60 FPS. С разработката на проекта се занимава студиото Infinity Ward, а по сценария за играта работи Стивън Гейгън, който е известен с филми като „Сириана“ и „Трафик“. Иманно този човек стои зад обещаните от разработчиците на Call of Duty: Ghosts изцяло нова история, нови персонажи и нов свят.

Главните герои в гейм повествованието ще са т.нар. „призраци“ (Ghosts), които ще водят партизанска война на територията на САЩ с нашественици, които преди години са използвали оръжие за масово поразяване. Действието на играта ще се развива 10-15 години след въпросните апокалиптични събития.

Един от новите елементи в геймплея на предстоящия военен FPS хит ще бъдат кучетата. Според разкритата информация, те ще бъдат пълноценни членове на отряда на “призраците“: те ще могат не само да защитават своите другари в битките, но също ще бъдат използвани да надушват следи и да изпълняват различни други задачи.
Според разработчиците промени ще има и в мултиплейър режима. В новата игра картите ще бъдат динамични и в тях постоянно ще се случват случайни събития. Друга важна характеристика на Call of Duty: Ghosts е подобрената система за настройка на персонажите, която ще изведе на принципно нов ниво социалното взаимодействие между играчите.

Според официалната информация, всички DLC пакети за играта ще бъдат временно ексклузивни за новата конзола Xbox One и ще стават достъпни за другите платформи едва след известно време. В Ghosts ще има също интеграция с контролера Kinect, както и поддръжка за игра на втори екран.

Този сайт е част от мрежата от сайтове на училища www.daskalo.com. Направете и вие сайт на вашето училище напълно безплатно.